Saturday, December 10, 2016

03122016 - majlis pertunangan

Alhamdulillah…alhamdulillah..alhamdulillah..
03 December 2016 – penghujung tahun 2016 – selamat menjadi tunangan orang J
Alhamdulillah majlis berjalan lancar walaupun hujan juga pagi kejadian


Terima kasih tak terhingga buat semua yang menjayakan majlis. Family terutamanya – abah, emak, farah, acid, ijah, ema dan akif.. tapi sorang x cukup korum – angah yang jauh di sabah.. sayang sangat korang semua, berhempas pulas, sebelum, semasa dan juga selepas majlis.. terharu sangat!!
Dan jugak sedara2 – makuda, pakuda, fatin n makuteh satu family..

Terima kasih juga buat sahabat2 yang sudi datang terutamanya sahabat sejati, Hamizah yang awal2 lagi dah datang dan setia teman kita lama2.. jasamu dikenang, insyallah nanti masa awak kawen kita cuba ada kat sisi awak..hehe.. Mauizahatul, Insani, Ana, Jannah, Farhana n Kak Afiza yang sudi jugak datang. Terima kasih sume!! J

Dan juga geng rewang yang baru ditubuhkan, geng pak cik amin dengan isteri, cik mah n pakcik makcik lain yang bertungkus lumus masak, dari mggu sebelum kejadian, hari sebelum.. tulang belakang majlis,hehe… terima kasih sangat2!!..

Alhamdulillah..Allah mudahkan semua. Sangat2 puas hati dengan semua, dari baju cantik yang dapat diskaun, pelamin yang sangat cantik dan affordable dan jugak make-up pun tak heavy sangat.. suka sangat!!..

Insyaallah untuk tahun 2017 kalau tiada apa2 aral melintang…..
May Allah ease everything for us….









No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...