Wednesday, April 15, 2009

rindunyer..

Ari ni aku asyik teringat kenangan lama mase kat sekolah agama kafa kat bukit perwira..
teringat2 jalan2 kat situ, rumah2 kat situ yg sekarang ni sumenyer dah lenyap..
same with my old house..banyak sangat kenangan manis kat situ...i will never forget..

Firstly pasal ustazah zabedah ngan ustazah norizan..dah lame sangat x jumpe dengan 2 ustazah yang sangat berjasa pada aku..ilmu yg dicurah xkan disia-siakan..x tau la kat maner mereka sekarang..kesal sesangat mase sebelum kena roboh dulu x g panjat bukit perwira 2, jumpe ngan diorang..teringat balik, aku ni bolehla dikategorikan pelajar kesayangan..sbb aku ngan adik aku maybe baik sesangat n pandai kot..hehehe..sampai adik beradik aku sume dia ingat name.. rase bangga sangat!

Then, my first time kot tersuka ngan budak lelaki..mase umur 8 tahun kot..hehehe..lawak2.. berebut ngan sorang budak lagi ni,diana x silap nama die kot..huhuhu..hehehehe...pastu ngan sorang lagi budak ni..hairil..tapi bile darjah 3 dia dah pindah..huhuhu..gelap sikit kulit dia, tapi ape yang menariknyer die ni mmg kelakar..teringin gak nak jumpe die balik.. citer mase bebudak, x taula perasaan ape..mgkin cuma suka atau minat jer kot..

N kat sini gak aku dapat 2 orang kakak angkat..kak rosmawati n kak fazira..lepas jer abis sekolah kat situ, langsung x jumpe dah ngan diorang..rindu nak jumpe ngan diorang!...

Paling aku ingat, kelas tu ade sampai darjah 3 jer..mase aku dah abis darjah 3, aku nak sekolah kat situ lagi..sbb aku menangis nak sekolah jugak..aku masuk darjah 3 jugak untuk kali ke2..
kali pertama 2, aku yang paling kecik, jadinye kalau ustazah nak soal jer, mesti die bagi yg senang2..n aku dapat balik awal..time yg ke2, aku sekali ngan adik aku, ngan kawan2 lain..jannah, efriyanti,suhaimi, faiz,n x ingat lagi..efriyanti pun dah nak kawin....

cepat jer mase berlalu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...