Monday, February 24, 2014

repekan di pagi isnin..

assalamualaikum..selamat pagi ;)

tak dapat tidur malam ni seperti biasa. malam ahad paling susah nak lelap mata tapi hari isnin hari yang paling bersemangat. pelik sikit mungkin dari orang lain. hari isnin la hari yang dinantikan kadang2 bila ahad satu hari memanjakan diri berehat dan bermalasan di rumah.

berita gembira!..mungkin berita basi. tak lama lagi bertambah ahli keluarga baru. pak usop dan cik ros nak dapat menantu!!.. lawa orangnya. baik budaknya!..haha.. mungkin tahun depan bertambah lagi ahli baru??.. dapat anak sedara ke??.. insyaallah.. alhamdulillah!!.. saya??.. erm..biarlah rahsia.. belum sampai seru lagi agaknya.. sama2lah doakan saya ya..

tahun ni boleh dikatakan tahun sedara mara menyambut orang baru. baik belah abah mahupun belah emak..haha.. alhamdulillah!!.. semoga masjid yang dibina berkekalan hendaknya.

nak merepek apa lagi ya.. owh ya..lama sudah tak mengupdate pasal kerja kan.. diam tak diam tahun dah masuk 2 tahun lebih kerja. dari oskib sampai ke rhbib. dan ada desas desus unit kami akan ditarik masuk bawah bank. rhb group. berpangkalan di bangi. huhu.. ini rasanya berita sedih. tak tahu bila masanya terjadi. dari mula2 dulu 2 orang, sekarang unit kami dah bertambah 9 orang. hasil gabungan dengan rhb dan 2 orang dari unit helpdesk yg ditarik masuk.

apa perasaan saya sekarang pasal kerja?..x ade rasa apa kowt!!.. huhu.. macam kesian je kan bunyinye.. entah!!. Allah lebih mengetahui. saya kene sentiasa memperbaharui niat. iklhas untuk mendapat redha Allah!!.. barulah ada sinar harapan disitu. mungkin dalam 2/3 tahun lagi ingin menukar angin. buat apa yang saya ingin buat.insyaallah..

owh ya sebenarnya besok saya kene shift pagi.masuk 7.45 sampai 4.45.. harus bergerak lebih awal. tapi sekarang pun tak tidur lagi ni..bagaimana sih?.. pasti terbabas ketidurannya besok pagi!!... pasti sampai paling awal pun pukul 8.. tapi siapa je la yang dah masuk kerja seawal 7.45..huhu..terpaksalah mengikut arahan..lainla kalau bekerja sendiri ye dak..

mau bicara apaan lagi ini??. erm..sudahla. stop sini aja dulu.. selamat tidur buat diri saya. semoga diri kita semua dilindungi selalu,dirahmati dan diberkati di dunia dan juga di akhirat.. amin..;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...