Tuesday, August 9, 2016

cinta hati: belahan jiwaku

"Ya Allah, jika dia benar untukku, dekatkanlah hati kami, permudahkan urusan kami..namun jika dia bukan milikku, aku redha.. pertemukan aku dan dirinya dengan belahan jiwa yang Engkau telah takdirkan. Hanya Engkau yang lebih mengetahui, sedang hambaMu ini tidak mengetahui"..

"Ya Allah, jangan biarkan aku hanyut    pada cinta duniawi.. jangan biarkan aku leka mengemis cinta manusia.. hanya Engkau pemilik cinta yang agung.. pemilik cinta hakiki.. jadikan cintaku sebagai sandaran untuk cintaMu.. "...

hanya kepada Engkau aku berharap, kumohon apa yang telah Engkau takdirkan.. kuharap dia adalah yang terbaik untukku..kuharap dia ditakdirkan untukku.. aku bersyukur atas segala nikmat yang telah Engkau kurniakan.. aminnn...

#jodohpastibertemu
#jodohberdua
#engkauditakdirkanuntukku
#penghujungcintaku
#doaseorangkekasih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...