Wednesday, February 25, 2009

aRi niE............

huhuhu...
lame dah aku x dok menjenguk blog nie..
busy???
x jugak...byk mase free terbuang macam tu je..
keje sebanarnya banyak...
tapi dah terlampau lapang..gini la jadinya..
tak tau nak mulakan camner..
pasal fyp ni la satu hal yg asyik memeningkan kepala aku..
huhu...
malas r citer pasal tu..

jom kite citer pasal ari nie..
a'ah..sesuai la sangat2 ngan tajuk kat atas tu...
Ape jadi ari nie ye???
Patutnye aku ade kelas kul 2 tadi..
tapi dah sepakat ngan kawan2 lain, dok same memonteng..
huhu...
last2 ke PKNS n PAS tempay yg kami tuju...
Asalnye nak amik gambar untuk buat resume jer untuk esok..
dari kul 11 kuar, sampai nak dekat kul 6 baru balik..
dah macam g kelas satu hari la plak...
sampai benda yg x sepatutnya beli TERbeli...
hehehe...
memabazir betul la aku..
dahle zaman gawat sekarang nie..
Kuar 100, nak tau tinggal baper??

aku senaraikan bape aku habis belanja tadi:

1. Tangkap gambo = RM15.00
2. Beli sandal (Pengaruh diorang r nie..) = RM29.90
3. Makan KFC = RM 15.00
4. Beli envelope + Novel = RM 23.00
5. Photostat = RM 6.00

A'ah..dah berape tu jumlahnya??
Jap..cari kalkulator jap..
Nak Dekat 90 kot..RM 88.90..
Huhuhu.....
camne nak survive nie???

aku kena gak pkirkan alternatif lain untuk dapat duit nie..
x leh nak mgharapkan duit abah..
tapi x penah la aku mintak since lepas pindah umah nie..
aku tau family aku pun susah hati gak pkir pasal duit x cukup..
aku rase nak masuk any contesy yg tawarkan duit sbgai hadiah..
tapi itupun kalau aku menang...
ape ye cara lain???
huhhu..

xpe lah...
tapi kan aku manage to get that novel finally..
yahoo...lame dah aku dok mencari..
ketemu jua akhirnya..
novel lagenda berakhir karya ahadiat akashah..
dah lame cite tu tergantung..
lepas abis katerina, x tau ape jadi kat kashah..
x sabo rasenya den nak bace..
tapi skarang ni ngah try nak abiskan novel pei pan..
x abis2 lagi..
yg pastinye minggu depan la kot leh ade mase nak bace..
huhu...

enough for today...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...