Thursday, February 26, 2009

?????

Entah ape kena la ari ni..
macam rasa bercampur, rasa nak marah orang, nak nangis pun ada,
rasa depress n tension pasal thesis..
kepala lak asyik pening jer sbb tetiap ari kena hujan, perut pun sama buat hal
macam nak memberontak je...
duhai hati sabarlah.......

"Ya Allah,kuatkanlah hatiku ini Ya Allah,
Damaikanlah hati ini,
Tenangkanlah fikiran ini,
Jauhkanlah aku daripada segala sifat yang terkutuk,
Dekatkanlah hatiku denganMu
Jadikanlah hati ini hati yang sentiasa mengingatiMu
Aku memohon padaMu,
TuhanKu yang satu
Amin Ya Rabbal A'lamin"

Tadi kitorang (aku, nana, una, cika n ani) g carex kat dsb,
ade la 10 resume kitorang anto..
ptapi ngak tau la ade peluang ke x..
just try, manalah tau ade oppurtunities..
possibilities to get on interview maybe high..
dahle sekarang ni ekonomi down..

rasa macam x caye je, dalam 2-3 bulan lagi jer nak abis belajar..
insyaallah kalau x sangkut la..
pastu nak kena menempuhi satu alam baru..alam pekerjaan..
macam x bersedia je lagi aku rasa..
kena pikul satu tanggungjawab, satu amanah yang berat..
rasanya ilmu yang ada x cukup banyak lagi,
kemahiran komunikasi, interpersonal n level of confidence banyak yang kurang..
so, kene la improve kan sebelum dapat keje nanti..
learning kan continuous process..kat tempat keje nanti pun kite dapat belajar new things..ape yang penting..kena ada keazaman...
dahle, apalah aku merepek nie..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...