Tuesday, December 14, 2010

rahsia di sebalik wajah..

sedar x setiap ari kita akan jumpe dengan ramai orang..antaranya orang2 yang x dikenali bile kita berpapasan di jalan, naek satu train, naik satu bas.. dan penah x terpikir di kalangan mereka2 ni ade pembunuh upahan, ade perogol, ade perompak..ade sume la yang selisih 44 malaikat.. dan x terkecuali orang yang kurang waras dari segi mentalnya...

mana kita tahu kan orang yang dok sebelah kita ni rupa-rupanya penjenayah yang paling dikehendaki polis ker kan...kalau dinilai dari segi rupa,x cukup yakin untuk mengelaskan seseorang tu orang baik atau jahat.. ade orang muka garang, tapi hati baik..ade orang cakap manis, tapi penipu besar.. macam2 ada jenis orang ni.. itu orang kata rambut sama hitam tapi hati lain-lain.. 

macam orang yang kurang waras ni, kadang2 perlakuan atau penampilan dia sama jer macam orang yang sihat.. tiba2 kalau dia mengamuk dan kita jadi mangsa, x pasal2 mati katak.. dan orang tu terlepas macam tu jer biler makhamah sendiri x boleh nak jatuhkan hukuman pada mereka2... macam kes2 yang selalu kuar kat paper tu la.. dengar bisikan suruh bunuh kuarga dia, toreh kemaluan anak sendiri... macam2 la.. 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...