Thursday, May 19, 2011

merepek dulu sebelum tidor

ari ni jadi macam superwomen pulak, x rase penat dari pg walaupun kebiasaannya pg dan petang akan ketiduran  dalam bas, tp pelik ari ni x dapat lelapkan mata..sampai la ni pown segar lagi, biasanye dah awal2 surrender mengantuk... tadi g dapatkan feedback dr TPC department ngan banu...ok la..besok mmg kene bertahan berhabis-habisan sebab besok sehari suntuk kat WOC, dapatkan feedback untuk CSA dengan ASD pulak.. serius department yang paling besar tu kitorang bedua jer cover..mmg tak akan habis la wei.. rasenya main rambang jer esok, x semua section leh g... nyampah betol sebab kene bangun awal esok, nak kejar bas kol 8 kat leboh ampang...kuar 6.30, belum tentu leh dapat bas cepat....kalau boleh nak skip jer hari esok tu..huhu...

**************************

ijah dengan farah tengah exam sekarang..haha..farah membebel sorang2 kat atas menghafal sejarah.. x per, die power sejarah, hasil berkat turun menurun dr aku...haha.... ijah x tahu la ape citer die nun di sana.. chayok3x.. buat yang terbaik la ye adik-adikku sayang..chewah..

****************************
tahun ni ramai la kawan yang bertunang, kawin...mmg cukup afdal rasenye umur sekarang ni..24-25 tahun.. nanti anak2 kite x de lah jauh beza sangat kat dengan kite..baru leh kata kakak ngan adik yang berjalan..haha.. bagus la buat depa2 yang mahu mendirikan masjid ni...insyaAllah aku doakan moga kekal bahagia selama-lamanya..teringin gak nak kawin..haha...tp seru x sampai2 lagi ni..sape la yang nakkan aku ni..serba serbi kekurangan...k..tutup citer, x nak citer pasal ni dah..

*****************************
ari tu cam berkobar2 nak citer pasal pesta buku kan..tapi separuh jalan jer..macam tu la perangai aku..  hangat2 tahi ayam, pikir macam2 tapi bile nak buat tu mesti jarang yang tertunai..haha.. kemalasan melanda2 dengan xde moodnya, dengan laptop dah dibawa pergi.. sekarang aku dan laptop lama aku balik.. laptop yang banyak berjasa time aku kat u dulu..tapi lepas dah abis belajar, aku campak tepi dia bile dah ade laptop baru... kesian die kan... sekarang laptop baru dah dibawa pergi angah, baru terhegeh pungut balik laptop lama ni kan....selamat die x merajuk, buat hal.....haha... kalau la semua benda ade perasaan macam manusia.. haru biru jugaklah hidup manusia ni agaknya

*********************************

dua malam berturut2 ni mimpi ape2 entah.. mimpi pelik2..macam x logik jer..tp mimpi mmg macam tu kan.. tapi mimpi pasal puteri2..ade kaitan denganilmu hitam sikit..entah, x ingat dah.. mimpi akan jadi bez bile ade orang yang kite rindukan ade dalam mimpi tu..jarang aku x bermimpi..setiap malam mmg akan mimpi macam2.. kadang2 tu mimpi bersambung2..nak katakan otak aku  ni sarat dengan banyak benda.. kadang2 banyak sangat pikiar nyer yg x leh tido... paling x bez bile terpaksa bangun mase tengah mimpi bez...huargh.. x nak bangun, pejam mata balik, harap2 dapat sambung mimpi tu, tapi harapan la kan..... k.. cukup2 dah membebel cik amilina, jom tidor..nak mimpi ape ye rini?..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...