Saturday, October 29, 2011

new label

assalamualaikum..

hehehe...tetiba terfikir nak tambah label lagi..label yang dah sedia ada pown dah banyak, nak
tambah lagi, apelah...hahaha..xper, kite biarkan die serabut dengan label2 yang entah ape2..

so, ade beberapa idea untuk nama2 label ni..
siri binatang - khas untuk binatang/haiwan2..dah ade beberapa binatang yang terlintas..
siri tumbuhan - ini khas untuk pokok2 yang pelik2 dan jugak pokok2 ubat ubatan/rawatan
siri bunga - ini pulak khas untuk bunga2...
siri penyakit dan rawatannya - ini dah ade beberapa post yang lepas aku tulis sikit
seseorang - ini untuk orang2 sekeliling/tokoh2/orang yang aku minat/sanjung

tula die.... saje nak menambah maklumat..nanti2 aku juga yang membaca balik post2 yang aku post..
jadi sebelum nak menulis, kenelah ade info dulu..kenelah gune khidmat pakcik google...
supaya aku dengan pembaca2 dapat maklumat tambahan yang berguna..
bukan ape banyak ilmu2 yang kite x tahu, nak lah jugak terokai kan...
macam bunga2 dan tumbuh-tumbuhan...banyak kowt yang ade dalam dunia ni...
yang aku tahu sikit jer.....itulah begitu luas dunia Allah ni...


sat lagi final piala malaysia 2011.. terengganu lwn n.sembilan..aku sokong terengganu!!!..
2-1....sebab terengganu nampak sangat kegagahannya dalam liga musim ni
bile dapat kalahkan 2 gergasi besar dalam laluan ke final.. selangor ngan kelantan..
peteh ganu peteh!!!....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...