Monday, October 29, 2012

Laporan Kerja 5

assalamualaikum dan selamat malam...

lama dah x mengupdate pasal kerja.. entah betul ke idak yg ke 5, dah lebih rasanya... tension sangat agaknya sampai x dapat nak update kan... lately ni mmg dikatakan setiap hari mesti pening kepala.. kadang rasa macam migrain sebab dia tangkap mata.. kadang kepala rasa berat je.. entah, sebab tension kerja mungkin...

dalam sebulan lebih ni lepas ewilly resign, alhamdulillah aku dengan ms Ang still boleh handle lagi.. semua benda kita bincang bersama-sama.. eddy pun sangat bertanggungjawab.. maybe terlebih risaukan kitorang jugak... masa memula lepas ewilly resign, kene pulak External Audit masatu.. jadinya 2 mggu tu mmg kitorang sibuk, prepare audit things dgn daily work yang rasanya bertambah smcm sebab ramai yang resign.. ye lah dept aku je pun ada dalam 4 orang resign.. tiap2 ari balik kol 7.. lebih kol 7 x berani aku, takut naik bas sorang2 bile hari dah gelap kan...

tapi lepas tu kembali normal macam biasa.. tapi bab decide, kitorang decide bersama2.. x yakin nak decide sendiri.. berita gembiranya replacement untuk ewilly, 5 November ni baru masuk, lelaki berbangsa kadazan.. dengarnya banyak pangalaman dah, baguslah kan sebab mmg banyak kerja nanti bile nak merge ujung tahun ni.. tapi x tahulah macamane, nervous la jugak.. lelaki pulak tu!.. blan 12 nanti ms Ang nak cuti kawin pulak.. tinggal aku sorang2 pulak..mesti tension balik time tu kan... fuhhh!... dalam masa sebulan ni mana leh dia nak master semua system.. at least bagi dia masa dalam 3 bulan.... bile la pulak aku boleh bercuti.. gamaknya tahun depan je la.....


ari ni pulak sengaja ambik cuti, nak rehatkan diri... tapi kesian gak Ms Ang, kalut sesorang.. dahle ari kamis mggu lepas aku ambik half day, time tu la plak, internal audit pulak mintak macam2.. tanya macam2.. kesian dia kene buat sesorang.. aku tolong setakat termampu je la... nak buat mcammane.. besok kembali bekerja.. uwaaaa.... tension balik...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...