Friday, November 29, 2013

suka

saya suka dinding.
sebab sejuk.

saya suka langit dan awan.
sebab biru.sebab luas dan lapang.

saya suka rama2 dan ikan.
sebab warna warni.cantik.nampak hidup bebas.

saya suka sungai, laut, air terjun.
sebab tenang. damai.

saya suka memerhati segala galanya.
sebab semuanya indah dengan caranya yg tersendiri.

saya suka menulis dari bercakap
sebab menulis lebih sampai ke hati. lebih berjiwa.lebih berseni.lebih berhati hati

saya suka apa lagi ye?.. saya suka awak..awak suka saya tak?.. hehe...

kadang ada benda/sesuatu/seseorang kita suka tapi tiada sebab untuk kita sukakanya. suka pun subjektif. betapa tinggi suka kita, berapa berat suka kita.kadang tak dapat digambarkan dengan perkataan.dengan ayat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...