Saturday, January 22, 2011

update

hahaha...baru lepas menguntingkan rambut emak menjadi seperti cendawan... hehe...tu la paksa lagi kaklong.. dah ckp x reti nak mggunting rambut org ni....

yeah..blog ni dah bsalin kulit lg sekali..kali ni aku suka sangat!.. walaupun simple je dr template simple tp kene dgn jiwa aku... yg atas gamba2 tu sbenarnya nak buat slideshow, pastu pandai sangat kan..x jadi.. last2 mcm tu je la jadinya...hehe...

contract keje sekarang ni dah nak abis tengah blan 2 ni..tp en faizal kata mgkin team aku dperlukan sampai blan 6..kene sambung buat validate CUR.. x thu la nk continue ke x, sbb still under agency.. smalam plak baru je p first interview ngan 7eleven untuk jawatan admin assistant.. ade plak test menaip ngan powerpoint..hehe.. blum confirm ape2 lg la..so, skrg go on keje mcm biase dlu ye..

bru2 ni aku dpt email dr reader's digest..kata aku selected to win rm 200k.. entah leh caye ke x memula tu.. pastu die suruh tunggu lg email dia... dah dpt pown email, pastu die anta kat umah cheque ngn kunci kete.. sampel je la.. then sruh anta balik untuk masuk praduan super contest untuk mng rm220k... pastu p la melawat website dia...ade gak la nampak contest tu dan dah ada pown pemenang untuk 2009.. thun lepas bln 3 die nyer ceremony untuk pemenang.. mcm x caya jer kalau la aku menang!... harap2 la ye dengan berkat doa emak abah... kalau menang...syukur alhamdulillah sgt2... bukan senang dpt duit gedebuk mcm tu percuma jer!..mmg murah rezeki kalau dpt...mcm2 benda leh buat kan...hehe....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...