Tuesday, March 1, 2011

bila Mac...

bila masuk bulan Mac rasenya bulan sambut hepi besday...2 orang yang paling aku sayang lahir dalam bulan Mac- abah n angah.. dan jugak orang yang slalu aku ingati pown lahir blan 3... x masuk lagi dengan angah lagi sorang... dah macam adik beradik lain emak lain bapak...angah yang aku jumpe mase blajar kat matrik melaka dlu!.. kitorang masih contact2 lagi walau x selalu...tapi aku sayangkan jugak adik beradik aku mase kat matrik dulu..alang dan acik jugak!..lame x jumpe ngan diorang... bile la kite leh bkumpul?....


So....hepi2 besday for all insan2 yang aku sayangi dan ingati slalu.. dan jugak pada semua yang menyambut hari lahir pada bulan 3 ni... aku mendoakan yang terbaik untuk segala-galanya, di dunia dan di akhirat...

p/s: bulan 3 tahun ni xde cti umum pown.. kene bekerja dengan tekun la nampaknya...;p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...