Sunday, December 11, 2011

update keje lagi.. =)

assalamualaikum...

hehehe...berapa banyak kali la update pasal keje... kesian kat diri sendiri, bape banyak kali dah tuko keje.. nasib2.. terbaru alhamdulillah hari jumaat lepas ada berita gembira aku terima... tiada berita gembira saat ini melainkan dapat keje!!!... syukur alhamdulillah, penantian berbulan-bulan terbalas jugak...

21 aribulan ni baru masuk keje..sebelum tu kene buat test kesihatan bagai isnin tu.. so, aku ade masa seminggu lagi nak berehat2..hehehe...dah terlampau banyak rehatnya, badan pown makin naik.. nanti dah keje mesti sibuk,xde mase... mase sibuk la bez..

eh, lupe nak gtau..excited terlebih,.aku dapat keje besa2 je kat osk investment bank kat jalan ampang.. dalam group IT la... unit  IT Security.. sebenarnya kawan aku yang gtau kat sane ade keje kosong..apply2, g interview, dapat jugak,alhamdulillah...memang berharap sangat pown dapat.. gaji pown ade increment dari gaji before this, permanent tapi 6 month probation la, geng kat sane ade.. dekat dengan klcc..boleh la g kinokuniya selalu =)..... 

nanti dah keje aku akan update lagi..mesti banyak citer ni..=p... ok, azam baru kene bekerja bersungguh-sungguh. datang keje awal, x banyak buat salah.. supaya nanti dapat confirm.. semangat3x.. =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...