Saturday, September 5, 2009

#78

mungkin aku yang terlalu sensitif..sampai sekarang walau cume sebaris ayat yang diucapkan sudah cukup membuatkan air mataku mengalir deras...entah apa yang x kena pada diriku sejak kebelakangan ini..aku terlalu sensitif..asyik teringat kisah2 silam yang sedih2..dan aku rasakan sekarang seperti aku seorang yang gagal dalam hidup..

mungkin beban perasaan yang aku tanggung selama ini x tertanggung lagi..aku dah x kuat lagi menahan rasa,menyimpan perasaan..namun aku tiada siapa untuk diluahkan...alangkah indahnya hidup andai ia terjadi seperti yang kita mahukan..tapi itulah yang dinamakan suratan kehidupan..bukan semua yang kita hendak akan dapat..bukan semua keinginan kita akan terpenuhi...

semua yang berlaku adalah ketetapan Allah..tapi kita sebagai hambanya boleh berikhtiar untuk mengubah menjadi yang lebih baik..cuma apa yang diperlukan semangat, keinginan dan usaha ke arah itu..insyaAllah.."

Ya Allah kuatkan hatiku, tabahkan hatiku, berikan aku semangat dan keberanian dalam menempuhi kehidupan ini..Amin"

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...