Wednesday, April 6, 2011

blogwalking ari ni...

hahaha....sangat seronok menyinggah dan membaca entri2 di kereta mayat!..layannnn... penulis die nama hamka,  orang tengganu kite.. layann sebab rasenye penulisan die jujur, ikhlas dan mantap.. bahasa yg digunakan sangat slumber..dekat dengan pembace, dan jugak menggunakan citer die sebagai contoh..

lagi satu macam x rugi bace entri2 die, ade input!..ade sesuatu benda baru yang kite leh blajar, macam hadis2 yang ade dselitkan.. ade benda yang boleh kite pikir-pikirkan dan renung-renungkan..ade benda yang boleh diaplikasikan dalam kehidupan kite..dan ade perkara2 yang berunsur nasihat yang boleh diterima pakai dalam urusan dunia dan akhirat...

sangat sempoi dan x malu2 gunakan ayat2 atau perkataan2 yang berunsur 18sx..dan rasenya penulis pown sangat merendah diri...

amik sikit kata2 die yang aku rase best..
"(kepada yang belum kahwin, baik kahwin cepat cepat sebab korang boleh jadi mayat dalam masa 3 saat maka tak sempat rasa nikmat selepas kahwin 3 saat..OH..)"
"Berusahalah sebelum korang menjadi mayat, atau sebelum pasangan korang menjadi mayat!!!!" dalam entri ada apa dengan cinta..

k..sape2 nak bace blog die g link ni..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...