Sunday, May 10, 2009

naseb baik!

Agak memenatkan ari ni..seawal jam 6 pagi aku dah terpaksa membangunkan diri aku.. huhuhuhu..ngantuknye! semalam kul 4 baru leh tido,dah le blackout nak dekat 2 jam.. mengganggu betul! dah le aku belum khatam lagi menelaah buku undang2..

kul 7 aku dah ade terpacak kat umah kakak driving school tu.. amik test kat batu 5.. huhuhu...naik jenuh dah sebenarnye aku belek2 buku tu, naik boring dah nengok, x kena panggil2 jugak..bajet dapat jawab dengan cemerlang la kiranye.. nak dekat kul 9, baru leh amik test..dalam 10 minit aku dah siap sume, tapi x berani nak submit, pusing balik..semak dari soklan 50 ke 1..rase macam dah betui sume je.. dengan berani x berani, disulami ngan kalimah bismillah..akhirnya aku sumbit gak...

jeng..jeng..jeng...hehehe...resultnye....
aku dapat 42 jer..cukup2 makan..tegelak aku.. x sangka dapat teruk sangat.. bajet tadi macam boleh jawab sume kan..itulah over confident sangat..padan la muka..
tapi pepehal lulus gak.. itu yang penting..lantak pi la markah tu cukup2 makan jer..
x leh la nak eksyen sikit ngan adik aku..huhuhu...dia dapat 47..huhuhu...

dari 9 orang dari sek memandu same ngan aku ade la 4 orang yg dapat serupe aku.. pastu terus g ker bengkel kul 10..selamat la kali ni x boring sangat..
cikgu yg bagi ceramah tu lawak orangnye..x henti2 aku ketawa..last2 pas rehat tu..perut dah kenyang..die buat lawak pun,dah x larat nak ketawa..huhuhu....

sampai2 umah kat kul 3 dah..lepas jer solat zuhur, dan2 aku lena..sampai asar pun kul 6..malam ni nak kena settle slide ari selasa ni..huhuhu...besok pagi2 dah nak kena balik s.alam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...