Wednesday, May 20, 2009

erti persahabatan ini

ade semacam perasaan x enak yang aku sedang rasa..satu perasaan keseorangan dan kesunyian..
maybe it's because of my hormone..aku teringat pada kawan2 lame aku mase sekolah rendah dulu.. nazirah, soleha..nani, aida, ariffin n cikgu indran..mane ntah kalian sume..langsung lost contact..

teringat mase kat matrik.. kak ina n kak anis la antara yang aku paling rindu nak jumpe.. n also housemate2 aku..acik yg kat indonesia lagi, alang and angah..i'm really miss u all..
bile terkenang balik sume kawan2 yang pernah hadir dalam hidup aku, aku terasa kemanisannya erti persahabatan..perlunya kawan di masa senang dan susah..

kadangkala aku merasakan aku x kan dapat hidup tanpa kawan disisi.. to me, frenz is important like a family..pelengkap kehidupan..n to find one true friend is very hard..ibarat mencari teman hidup jugak agaknya..satu-satunya sahabat karib yg aku ada dari tadika sampai la sekarang ni cume hamizah binti zahri..she's very nice person n i'm glad to have frenz like her..aku cukup terharu bile ari jadi aku die sendiri datang umah bawakkan kek..mizah, thank you very much for being my frenz...just sometime i think i'm not good friend to her.. i can't do nothing for her..

nani, mau, nisa, ana, wirda, chyka antara yang rapat jugak ngan aku..thanks to be my frenz.. i'm realy appreciate it..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...