Saturday, May 16, 2009

Selamat hari guru!


Terlalu mulia insan yang digelar pendidik ini..berbakti saban hari mendidik anak2 muda demi agama, bangsa dan tanah air tercinta..menjunjung tinggi amanah setiap ibubapa yang dambakan kecemerlangan anak2.. Sanggup bersengkang mata mencari kaedah dan cara yang sesuai demi menggalas tugas yang telah diamanahkan..

Jasamu guru bagai air mengalir yang tiada hujungnya..Segala tunjuk ajarmu akan ku kenang sehingga hujung hayatku..Terima Kasih Cikgu!

Dedikasi khas buat semua guru yang telah mengajar aku dari aku mengenal dunia ini sehinggalah sekarang..terlalu ramai insan yang telah hadir dalam hidupku yang memberi aku secebis ilmu bekalan..dan mungkin sebahagiannya telah pun meninggalkan dunia yang fana ni..tanpa kalian semua, tiadalah aku seperti aku yang sekarang..

Buat arwah atuk dan nenek yang telah mengenalkan aku dengan muqaddam dan AlQuran, buat ustazah fatimah yang mengajar aku cara menunaikan solat..buat ustazah norizan dan zabedah yang memberi aku ilmu agama, buat cikgu rahman yang membuatkan aku minat dengan matematik..buat sume cikgu, ustaz, ustazah, pn, tuan yang telah memberikan aku ilmu.. terima kasih..hanya Allah yang bisa membalas jasa kalian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...