Saturday, November 6, 2010

buat awak..

awak....
nape kite rasa awk ngan saya makin jauh?
walau sebenarnya jarak kita x lah jauh sangat..

kadang2 saya rase marah jugak dengan awk...
rase jauh hati ngan awk..
tiap kali saya mesej, awk jarang nak balas..
awk selalu bagi alasan xde duit nak topup..
xpe awk..saya paham..

saya sangat2 kagum dengan awk..
dan sangat2 respect dengan cara awk melihat kehidupan ini..
sikap awk dengan semua orang..
saya bangga jadi sahabat awk..
awk sangat tabah bile awk x dapat peluang masuk u
saya ngan kawan2 lain dapat masuk u...
tapi akhirnya awk dapat jugak masuk u..
kita dapat bersama2 di satu u..
awk sem pertama, saya dah sem 4 x silap..
tapi kita jarang jugak berjumpa walau kite satu u..

xpe..sy pujuk hati saya...
awk kata saya sahabat awk..tapi kenapa waktu susah awk..
awk x cari saya..awk x sudi nak ceritakan masalah awk pada saya?
kenapa lepas awk menghadapi masalah awk sorang2..
baru awk cerita kat saya..
saya terasa saya bukanlah sahabat baik awk..
saya x ade waktu awk perlukan saya..

saya sedar kite jarang berkongsi masalah sesama kita..
saya pon rase saya x adil pada awk..
sebab tu kite berdua makin jauh..

awk...
saya sayangkan persahabatan kita..
saya sayangkan awk..
saya sayangkan semua kawan2 kita..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...