Saturday, November 6, 2010

kenapa saya berbelog??

mmg kadang2 ade terasa nak delete jer blog ni..tapi rasa sayang pulak sbb dah almost 2 years blog ni ada di ruang maya..segala suka duka, karya ade kat dalam blog ni..

tapi kenapa saya berbelog?? saya akui saya bukanlah seorang yang kreatif.. tapi saya suka menulis, saya suka bercerita..walau dalam realiti kehidupan, saya x suka bukak mulut..orang kata berat mulut macam ade emas kat dalam mulut.. ye..saya suka bercerita dengan gaya penulisan.. sebab banyak benda jauh dari lubuk hati saya, saya dapat luahkan melalui penulisan..

boleh dikatakan penulisan adalah salah satu cara saya menangani stress.. saya boleh bebas bercerita walau kadang-kadang saya suka bermain dengan kata2 yang tersirat.. dan saya ada satu niat dari kecik lagi untuk menulis novel saya sendiri..

erm...ape lagi yek??
saya suka belog sebab..
saya suka belog sebab..



saya suka la...
hehe....

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...