Saturday, February 19, 2011

alhamdulillah..

alhamdulillah..rezeki makin bertambah2 sejak akhir2 ni.. 
insyaAllah, kontrak keje dapat sambung 6 bulan lagi dengan kenaikan gaji!.. time kasih banyak2 pada En Faizal yang sangat prihatin dan mengambil berat mengenai kebajikan pekerja2 bawahan dia.. kitorang bertiga dah tahu awal2 lagi bile kavitha gtau ayien..tapi baru hari jumaat en faizal turun tempat kitorang semata-mata nak gtau berita gembira tu.. tapi reaksi kitorang macam x gembira bagi dia, sampaikan dia tanya happy x ni?..hehe...


dan untuk reader digest tu banyak dia bagi susulan untuk menang hadiah2 lain.. setakat ni belum confirm apa2 pun lagi sebab cabutan rasanya tengah bulan 6 untuk president prize ke x silap..yang grand final nyer pulak cabutan dalam bulan 1 tahun depan..so, x confirm lagi, tpi high opportunity bila nama aku akan diberi keutamaan..ape-apepun bersyukur pada Allah atas segala rezeki yang x pernah putus dalam hidup aku.. apa yang penting aku ada kehidupan yang bahagia bersama family dan kawan2..



semalam ikut ana g macam kelas untuk ecosway..ana dah lama ajak masuk ecosway tu sebab die nak cari partner untuk bukak stokist..so, smalam dapat dengar dengan lagi jelas la step by step oleh sifu yang pendapatan bulanan dia mencecah 1M.. dengan hanya ada NETWORK.. dengan recruit orang2 baru/ downline yang bekerja keras untuk bukak stokis dan recruit orang2 lain lagi.. giler la!.. cosway ni mmg dah lama..lebih 30 tahun!..tapi ecosway baru dalam 3 tahun diperkenalkan kat malaysia.. maksud ecosway ni sape2 pown leh ada kedai percuma sendiri, dengan zero risk, dengan x kuar duit sesen pown untuk stok.. semuanya cosway yang handle.. sifu tu keje die kuar negara recruit ramai orang lagi.. rasenya die pown dah jadi antara millionair kat malaysia ni..tapi sangat low profile!.. orang cina, cara die berpikir x macam orang melayu kebanyakkan bile banyak duit..tahu x die buat apa dengan duit banyk yang dia ada.. die melabur dalam hartanah.. dia beli ladang2 kelapa sawit, ladang getah!.. umah die pown teres 2 tingkat jer, bukan banglo sebesar2 istana.. bagus betol!..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...