Friday, September 9, 2011

beberapa perkara..

ade beberapa perkara saat ni..




#1 kepala sekarag ni dah makin berat terasa disebabkan tidak cukup tidor semalam..normal masa jam aku tido 8 jam, semalam dpt 5 jam jer, mane boleh!..kene topup sekarang ni.. same jugak dengan keadaan perut aku yang abnormal ni..angin ke gastrik? x dapat dipastikan.. telan je la gaviscon sat lagi..


#2 back to normal again bilangan warga umah aku..acit dan ijah sudah pown pulang ke tempat asal mereka..huhu...berusaha mengejar cita2 di puncak jaya..wohaa.. jadi emak akan mengeluh balik makanan banyak x abis makan sebab dua2 orang kuat makan dah xde.. angah yang akan jadi mangsa hujung minggu kene makan mana yang x abis..aku dah dapat balik tilam lembik aku!..haha..


#3 malam semalam hantar acit ke lcct..dari umah gerak kol 2pg, sampai sana kol 3..kawan acit muka macam ally iskandar!..haha.. serius!!..lepas tu gerak balik umah kol 5.45pg, sampai umah nak dekat kol 7pg.. pelagi terus zzzZZZzzz...


#4 sejak menjadi pengangur berjaya ni, masa aku rasakan cepat sangat bergerak..macam2 nak buat tapi macam x sempat..baru jer bangun, tetiba dah malam.. satu hari sekejap apatah lagi sejam.. kalau compare time keje dulu, menghitung 1 jam tu punyelah lama...


#5 tadi sibuk mengkaji balik sistem ujrah ptptn..dah lame pown apply tapi sebab ramai orang kata sistem tu menipu, mmg aku x apply ler..dah lebih 90 hari pown dari tarikh surat tawaran.. tetiba teringin nak mengkaji apa yang orang kata tipu..sekarang paham sikt2 la..aku setuju jugaklah kalau tengok cara pengiraan ujrah tu.. mmg menambahkan lagi apa yang aku dah bayar.. ade dalam surat tawaran tu die kata jumlah pembiayaan berasaskan tahun first2 sebelum x bayar ape2..rugilah aku selama ni bayar 2 tahun dah.. walaupun die kata akan ada pelarasan balik, mcm susah nak percaya jer.. penyata 2008 aku dapat time 2010.. macam x alert jer!..


#6 bile nak cari keje ni??....huwaaaa...malasanya nak pikir pasal keje..malas nak mencari..macam nak rehat sampai hujung tahun jer...boleh ker???

2 comments:

  1. hahaha..mkn lar siket semua balek.. ally iskandar ker..haha

    ReplyDelete
  2. haha.. ye la selera makan bekurang berkadaran dengan bil orang..haha.. betul!..semua mengakuinya!..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...