Wednesday, June 13, 2012

hati | rasa | kecewa

rasa kecewa sungguh..sangat-sangat..itulah dia kenyataannya..mungkin ini yang terbaik..mungkin ini yang Allah tetapkan jalan hidupku...hidup ini tidaklah sepanjang yang dijangka..pendek sangat sebenarnya..kata orang kalau kita nak bahagia, hargai apa yang ada di depan mata... itu kata orang, bagi aku kebahagiaan ada dalam diri masing-masing..hanya kita seorang yang tahu kuncinya terletak dimana....


bila-bila masa sahaja nyawa kita akan ditarik..semua ini bukan milik kita..kita hanya pinjam untuk sementara waktu....rasa ini juga hanya dipinjamkan seketika sahaja...sampai masa rasa ini akan hilang.. biar dalam mana pun lukanya, akan terubat dengan masa..pastinya akan ku simpan rasa ini jauh disudut hati yang paling dalam.. biar ia menjadi salah satu kenangan terindah dalam perjalanan pendek ini.. 


kekecewaan ini tidaklah terlalu besar jika dibandingkan dengan kekecewaan yang lebih hebat.. kecewa jika tidak mendapat cintaNya..jauh dariNya... kita sendiri berhak menentukannya. semoga hati ini terus kuat, terus tabah menghadapi hari-hari mendatang...insyaAllah..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...