Tuesday, August 18, 2009

emosi yang selalu menang?

entah kenapa perasaan itu kadangkala hadir juga dalam diriku..puas aku cuba lupakan dan cuba menghindari, namun kadangkala emosi mengawal segalanya..aku tewas dengan perasaan aku sendiri..dan setiap kali rasa itu datang bertapak, deraian air mata menjadi saksi, menjadi teman setiaku..

aku tahu aku bersalah menyimpan perasaan sedemikian pada orang yang banyak berjasa dalam hidupku..aku sayangkan dia..tanpa dia, tiada aku didunia ini..namun kadangkala tutur katanya terasa menghiris, layananya kadangkala membuatkan aku terasing..namun aku tahu dia jugak sepertiku..jauh di lubuk hatinya terlalu menyayangiku..cuma........rasa itu tidak pandai diekspresikan....mungkin kami sama2 memerlukan lebih ruang untuk bersama.. mendalami dan mengenali lebih dekat antara satu sama lain..mungkin dengan cara itu hubungan kami akan lebih utuh..cuma kesempatan dan peluang yang kadangkala membataskan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...