Saturday, August 15, 2009

gembira+sedih+risau=???

hari yang ditunggu-tunggu sejak sebulan dulu dah pun sampai semalam.. tamatlah kelas php di cosmopoint..tp apa yang aku rasa??patutnya rasa gembira dah abis..dah x payah susah2 naik bas n kekadang tu kena berdiri sampai umah..bukannya dekat,mahu satu jam...x payah dah pikir pasal duit nak makan, duit yang sentiasa x cukup..

tapi apa yang aku rasa sekarang macam xde apa-apa jer..xder rasa gembira, xde rasa sedih.. apa yang aku rasa sekarang ni lebih pada rasa risau..apa yang akan jadi selepas ni??apa perancangan aku lepas ni?? off course la kena cari keje..i really desperate to have my first job right now..
memandangkan x lama lagi kita akan menyambut ramadhan dan seterusnya bulan syawal, aku perlukan duit sangat2..

p/s: rasa gembira bila penulis novel sendiri membaca ulasan novel aku..ni yang bersemangat untuk terus mengkomen ni..tapi lama gak x sentuh novel..huhu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...