Sunday, August 23, 2009

semalam,ari ni,esok dan lusa..

semalam berkesempatan solat terawih di masjid wilayah..terlalu ramai manusia sehingakan penuh sampai ke belakang..Alhamdulillah..tp lepas jer 8 rakaat,hampir separuh pergi meninggalkan masjid..masuk imam kedua,bacaannya terlalu mendayu-dayu..terlalu menusuk kalbu bagi siapa yang mendengarnya..abis solat,pergilah mencari selipar yang ditinggalkan tadi.. cari punya cari,xjumpe..huhuhu...last2 terima hakikat bahawa selipar kesayangan dah dibawa orang lain...waaaaa..sayang selipar tu,banyak kenangan tu walaupun x secantik mana...

arini g belajar memandu ..malu sebenarnya nak mengadap muka cikgu 2 lagi..dah masuk 3x ,x lulus2 jugak...mesti tension die ngan aku...huhuu...entah mana silapnya,maybe aku terlalu nervous masa test..mase training k jer...balik belajar, qadak tido semalam..lately,susah betul nak tido..lepas kul 4 baru leh tido . .nape entah..maybe banyak sangat pikir kot kan??

besok aku ade interview keje kat shah alam,kat anggerik mall.. nervous gak,walaupun ni dah interview ke3...aku sebenarnya terlalu risau..g jer interview,tp xdapat2 gak keje..tp xpelah..belom ade rezeki aku..insyaAllah adalah nanti2..so,malam ni kena prepare sikit2.. aku berharap sangat dapat keje ni...

lusa,ari selasa test jpj..huhuhu....paling risau parking..jangalah kena mengulang lagi..
hopefuly dapat buat dengan baik...insyaAllah...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...