Monday, August 3, 2009

fail betul nak bagi tajuk..

Ada garis kebimbangan di raut mukanya..
itu yang aku dapat lihat..
walau kadangkala dia cuba untuk mengelak..
cuba menyembunyikan perasaannya..
walau tutur katanya kadangkala memberi aku semangat..
memberi aku harapan dalam kehidupan ini..
namun aku pasti..
ada perasaan kecewanya terhadap aku...

mungkin akulah anak yang paling dia bimbangkan..
bimbangkan masa depan aku
yang aku sendiri pun x berapa jelas...
kadangkala bile perasaan ini datang bertamu..
ada segarit penyesalan dalam diriku..
alangkah indahnya jika aku seorang yang bercita2 tinggi..
alangkah menariknya jika aku ade matlamat hidup yang jelas..
x lah aku terkapai-kapai sekarang..

hati cuba menyedapkan..
mungkin ini ketentuanNya..
mungkin ade rahmatnya semua yang terjadi..
insyaAllah..ade rezeki tak kemana..
cuma perlu ade kesungguhan dan semangat yang kuat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...