Saturday, October 24, 2009

minggu yang sibuk....


lama dah x bukak blog ni..minggu lepas minggu yang agak sibuk dan kelam kabut dan happy sesangat..firstly pasal soft skill training kat menara atlan,under careerxcell...actually minggu lepas aku ngan wirda dah pegi dah ari isnin tu tapi dihalau balik kemudiannya..hahaha.. sedih jer sbb dia nak full commitment dari peserta..no skip even 1 hour..so mengalah la sbb wirda nak kene amik jubah untuk konvokesyen..

so jumaat minggu yang sama..si aleya meminta kami supaya datang next week walaupun hari rabu tu hari konvokesyen kitorang...dah dia suruh g pegijelah masa ari isnin tu..cuak jugak lepas alang banyak kali tegaskan benda yang sama..even sampai mcm ala-ala kene angkat sumpah gitu..mmg terasa penat sangat ari tu sbb first time kan..kuar pun kul 6.30 tunggu bas..balik pon dah nak dekat kul 8...

tapi itulah mesti ada hikmahnya..kalau joint kelas minggu lepas mmg x bez kot sbb participant lepas kitorang blah tinggal 3 orang jer..terlampau sikit..minggu ni plak terlampau banyak, sampai kene buat 2 kelas...adalah dalam 40 org lepas campur 2 klas.. tapi mmg bez la kelas kitorang..havoc giler..ramai sangat yang aktif...first day pon dah panas dengan aksi debat.. hahaha...

kelas yang first 2 days tu dengan rees..mmg bez en rees ni..nampak agak pendiam, tapi bile dah bersuara x henti2 gelak dengan kata-katanya..tapi serious dia ni nampak sangat cute..aku suka dengan gaya dia yang kadang2 agak lembut gitu..hahaha....tp kelas kitorang mmg bez la.. sume banyak cakap terutamanya azi, linda ngan hilal..yang lain pon x kurangnya, banyak gak mencelah..ade beberapa je la yang agak pasif..x menyerlah sangat termasuklah aku.. hahaha...

pastu ari rabu ngan khamis tu kelas ngan other trainer, alang..so, ari rabu my convocation..so x masuk r kelas dia ni..selamat lepas satu hari.. trainer ni aku x berapa suka sangat..die elok jer cuma cara dia yang x berapa nak kene..buat panas jer...hahaha...rase-rasenya budak2 lain pon sependapat ngan aku..so ari khamis tu selamat die macam baik hati-3 jam x dok dalam kelas.. merayau cari mangsa...buat aktiviti luar kelas..bez jugak..sempat jugak aku terjumpa buku yang aku cari2..dan sekarang sedang berusaha menghabiskan membaca sebelom ari isnin..

secondly pasal konvo tu lah..x de feel sangat nak citer..patutnya it will the best moment in my life..tapi banyak sangat hal yang x kene jadinya..tapi seronoklah..alhamdulillah.. dah tercapai salah satu impian aku dan aku berjaya menghabiskan pengajian aku..tahniah buat aku.. dan jugak sangat terharu pada hari tu dengan emah dan abah aku..terima kasih emak, abah n adik2 aku for being there...

lepas g training tu banyak gak yang aku belajar..so hopefully segala lesson yang aku belajar boeh diaplikasikan dalam kehidupan aku.. n i'm trying to improve myself setiap hari..tapi kelas tu is one of my best memory..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...