Monday, October 26, 2009

that day..





still nak bercerita pasal konvo walaupun x bez..hahaha... nak mulakan dari ari selasa tu.. gerak dari klcc nak dekat kul 5.30..sampai2 kat shah alam dah nak dekat 7.30..lagi 30 minit jer sebelom habis masa amik jubah..dahle ade masalah sikit pasal denda kak mas tu..kawan die dah tolong bayarkan,jadinya kene amik kat kawan die la dulu..janji nak jumpe kat bus stop seroja..

sampai seksyen 2, aku dah jadi kelam kabut..tengok bas 603 bertutup lagi..jadi nak tak nak terpaksa naik teksi..takkan la nak tunggu plak,biler mase plak die nak jalan.. terus g naik teksi..sekali cas mahal giler padahal dekat je pon..nasib la kau..pastu pasal kawan kak mas ni terpaksalah die naik ke atas menara jumpa aku...

sampai2 kat menara tu aku terus aim g bilik jubah..dalam pertengahan jalan tu selamat terseremak dengan orang yang bertanggungjawab mengenai jubah tu..terus diorang kata bilik jubah dah tutup dah dik..aduh ..mengeluh terus aku disitu..hahaha...camner entah..die kesian kot kat aku tengok ngan beg sekali..terus aku pon bagi reason kat diorang..selamat Allah bukakkan hati diorang nak tolong aku..alhamdulillah...lega aku ada gak orang nak tolong.. kesian gak dgr luahan hati diorang yang dari pagi keje kan...tapi terima kasih banyak2 la kat dua orang abang tu...settle masalah..pastu dah amik jubah baru g daptar...

pastu plak nak g ke umah mau..selamat turun2 menara tu ada bas 604 lalu..tanpa berfikir panjang terus je la naik bas tu..tp masalahnya aku x sure kemana hala tuju aku.. just instinct mengatakan area rumah tu macam aku tau...penat giler nak menapak ke rumah mau dengan 2 beg konvo yang kemain berat di sebelah kiri dan sebiji beg di sebelah kanan.. tapi aku respect kan diri aku sendiri..mmg tabah sekali..hahaha...

sampai2 umah mau lega giler..dah dapat baring sekejap terus segarkan diri..esok menanti dengan x taulah apa nak jadi..sure esok penuh dengan debaran dan cabaran lagi..tapi malam tu tidor lambat gak.,ye r jumpa member lama...banyak citer nak kongsi...tp terima kasih sangat2 mau sbb sudi bagi tumpang semalam..hahaha..

ari konvo tu la langsung x bez..dengan kelam kabut..dgan kene marah ngan abah sbb lama sangat kene tunggu....huhuhu....ye r masa terhad..kuar dari dewan dah kul 5..pastu kawan2 dok ajak tangkap gambar..sian gak abah emak tunggu lama..sampai abah balik tu x henti2 x puas hati...bas plak last sampai kul 6.30 jer..jadi sekejap jer dpt bergambar dengan nak kene pulangkan balik jubah tu...huhuhu...agak tension la...

mmg penat satu hari tu..besoknya ada kelas ngan alang plak..tapi alhamdulillah..syukur pada Allah..segala-galanya berjalan lancar..special thanks to my family..pada lecturer2 yang pernah mengajar aku, pada kawan2 yang selalu ada bersama..kepada mauizatul, abang jubah tu, cik anuar dan semua yang bersusah payah ari tu...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...