Sunday, October 31, 2010

he is very good person..

Ade rase bangga gak dalam hati bile ramai orang yang memuji..
ade rasa bertuah sebab dapat mengenali dia lebih rapat
ade rasa kagum dengan sifat peribadinya..
sapa yang aku maksudkan??

of course my only one person i have - my father..
td tgahari sempat pergi kenduri kawin dekat bendahara..
keluarga kawan abah yang rapat zaman 1970 an dlu...
dah macam anak angkat abah aku tu la pada keluarga diorang
abah kata kalau makcik melah tu perkenalkan kat orang lain..die kata anak dia...
punya abah diterima dalam keluarga tu kan..
mmg aku pown x dlahirkan lagi time tu kan...

sampai2 sana ade sorang makcik tu..
ni kira macam jejak kasih la jugak..
lepas lebih 20 tahun x jumpa..
die cakap " your father is very good person"
mmg lepas tu satu kuarga abah dok jumpa..
siap sorang2 jumpe..tanya kenal ke x sape ni..

mmg respect...tabik spring kat abah...
mana2 abah g pown ramai jer yang tegur abah...
abah ni jenis yang peramah dan dsenangi ramai orang..
walaupun sekali pandang muka mcm garang jer..
abah pown suka dengan kanak2..
kanak2 kat mane pown macam cepat suka ngan abah...

mmg aku sanjung sangat abah aku..
aku rasa abah is a great man..
cara berpikir dia, cara mendidik dia, cara dia pandang kehidupan ni..
semua buat aku respect dan kagum..
sesapa yang kenal abah mungkin jugak ade pemikiran yang sama ngan aku..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...