Saturday, January 7, 2012

Hari Ini =p

assalamualaikum..=)

Ari ni ade 2 peristiwa penting..

1. Adik aku nak bawak die punye makwa berjumpe atau berkenal-kenalan dengan family aku.. hehehe.. kawan dah beberapa tahun baru sekarang nak bawak jumpe, apelah angah!!..hahaha... mesti si ema tu nervous sangat2.. aku pown excited gak nak jumpe, asyik dok tengok gambo jer.. emak abah aku mesti lagi excited kan...hahaha.... makanan dah siap sume, tinggal tunggu angah dengan ema nak datang je ni..


2. Hari ni my BFF punye besday.. cik Hamizah Zahri.. Selamat ulangtahun yang ke 25 awak!!!.. =p
semoga panjang umur dan dmurahkan rezeki selalu..moga cepat2 kawin dan moga persahabatan kita kekal 
selamanya.. Mieza antara kawan yang paling terbaik yang aku pernah ada dan jumpe..alhamdulillah, terima kasih Allah kerana mempertemukan aku dengan kawan sebaik mieza dan jugak kawan2 lain yang kadang2 diorang ni banyak memberi semangat untuk aku terus hidup dan bersemangat!!.. terima kasih juga buat mieza kerana sudi berkawan dengan aku.. harapkan dan sentiasa mendoakan kawan2 aku semuanya berjaya di dalam kehidupan dunia dan akhirat..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...