Saturday, January 14, 2012

Selamat hari kejadian =p

alhamdulillah.. syukur pada Allah kerana masih diberi kesempatan oleh Allah bernyawa dan bernafas selama 25 tahun dan dikurniakan kesihatan yang baik.. terima kasih sangat2 pada family terutamanya abah kerana semua sudi menyambut hari lahir aku.. jubli perak!!.. hehehe.. terima kasih emak kerana melahirkan aku ke dunia ini..terima kasih emak abah kerana mendidik aku selama ni.. terima kasih jugak kat adik2 aku sebab jadi adik2 aku..hehehe... 




terima kasih juga buat sahabat2 di facebook yang banyak mengewish (perkataan baru =p)..dan mendoakan yang baik2 untuk aku..thanks a lot!!.. sangat bermakna dan aku sangat menghargai.. aku pun turut sama mendoakan kalian sentiasa berjaya dunia akhirat..;p

usia 25 tahun sudah, terasa dah dewasa..dewasa ker??.. rasa jer, tapi hati masih remaja lagi.. dewasa bile dah kawin..hehehe.. soalan cepumas kat aku.. bile nak kawin??? hahaha...erm..erm..erm.. belum sampai jodoh lagi..insyaAllah suatu masa nanti..hanya Allah yang lebih mengetahui..

Aku mengharapkan tahun ni bertambah baik dari tahun sebelumnya, dari segi kerjaya dan juga kehidupan, juga amalan2 untuk saham akhirat.. mengharapkan aku menjadi insan yang lebih baik dari sebelumnya, aku akan berusaha!!.. semoga aku dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki sentiasa.. sentiasa di bawah rahmat dan kasih sayang Allah..insyaAllah..aminnnn....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...