Saturday, March 10, 2012

laporan kerja - 4

assalamualaikum..

bertemu kita lagi dalam siaran laporan kerja..hehehe.. xtahu lah berapa banyak sirinya.. excited asyik nak bercerita pasal kerja je kan.. workalkali (x reti r nak tulis perkataan sebenar) betul!!.. 

erm...dah dua bulan lebih kerja..alhamdulillah dah semakin terbiasa dengan kerja ni.. kerja ni pown dah pandai menyesuaikan dirinya dengan diri aku.. hahaha... terasa seperti mendapat kakak angkat jer, ewilly.. she's very concern!!.. terlebih mengambil berat!!.. 2 tiga empat menjak ni aku tak berapa nak sihat.. dia nampak aku macam x selesa jer, jadinya berbakul2 advice dia bagi..tip kesihatan, diet, dan macam2 lagi...
Thanks ewilly!! :) terasa sangat dihargai..

minggu lepas, adelah orientation training.. memang x suka training2 bagai ni.. lebih2 lagi orientasi.. terasa macam zaman2 sekolah dulu, ade ice braking la, apekebenda lah yang leceh2 lagi.. x boleh ker ice tu pecah sendiri, nak kita jugak kene pecahkan..hehehe... dah le 8 jam kat dalam bilik tu!!.. tapi xdelah x bez sangat seperti apa yang aku gambarkan.. die adelah sesi memecahkan ais tu, cume kurang la aktiviti2 bagai.. tapi bosan la pulak, asyik dok dengar orang je bercakap..bercakap pulak pasal company..fakta!!.. bosan kowt!!.. dah leh chinese2 ni cakap laju2.. saje je la melakonkan diri untuk dengar dengan teliti.. padahal mata mengantuk yang amat.. selamat jugak jumpa budak nama farina..xde lah budak, pangkat kakak jugak le.. die macam kira secretery CEO tu!!.. dato ...... dok berbual dengan die je la!..macam dah lama kenal pulak!.. lagi satu makanan die provide.. pergh!!.. memang sangat sedap!!..

minggu depan..aku cuti 2 hari AL...baru nak terasa bercuti!!..yehaaaa... sebenarnya ade sebab ambik cuti ni, tapi x dapat nak melawan takdir Allah, perancangan yang dirancangkan tu tak jadi... jadinya aku pown bercuti saje je la..duduk berehat tidor kat umah..hehe.. ape-apepun tahniah esok majlis tunang kawan baik aku jugak.. ana.. semoga segala yang dirancang berjalan lancar ye ana.. insyaAllah..


k, nak bersiap2 nak berjumpe dengan ustaz don..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...