Wednesday, March 21, 2012

SPM 2011

Salam tengahari hari rabu.. =)

Hari ni result spm keluar.. x sabar2 pulak nak tahu result adik aku yang ambik spm tahun ni..
ijah2..ketawa je lebih..entah boleh skor straight A ke idak..
Adik aku sorang ni sama jer perangai dengan adik no 2 aku.. rajin belajar dan bersemangat tinggi!
harap2 nyer dapat la staright A ye ijah..
belom tahu lagi siap dah mintak aku nak bagi hadiah ape kalau die dapat sume A..hahaha..


tapi die dah salah beli tiket
besok baru ambik result spm kat mrsm balik pulau
terlambat sehari la...
mesti xde feeling dah kan..orang sume ambik ari ni..


Aku tak ingat sangat time ambik result SPM,
sebab keputusan tak berapa nak bagus kowt
paling ingat time ambik result PMR la...
sebab memang nak buktikan pada emak aku pun boleh dapat keputusan cemerlang..
bila dah masuk SPM, mula lupa diri..hahaha..
padanlah muka aku kan..dapat matriks, dapat U dengan pilihan course yang tak kene dengan minat aku..
punyelah resist x nak keje bahagian IT, last2 dapat kerja tetap insyaAllah bahagian IT jugak..
itulah dia ketentuan Allah.. hehehe...


itu yang aki dok nasihatkan ijah,
kalau boleh, jangan pilih jalan hitam..haha..
tak..pilih jalan yang betul..pilih course yang memang minat,
baru boleh pergi jauh, baru boleh berjaya dalam kerjaya dan hidup..
pikirkan course yang dah tentu2 keluar ade job..
matriks memang aku tak galakkan..sebab aku rasa tu la antara keputusan salah dalam hidup yang aku penah buat.. sekarang ni memang banyak pilihan.. lebih2 lagi untuk pelajar2 yang cemerlang..
dulu, aku langsung tak tahu peluang apa yang ada untuk sambung belajar..


melalut panjang dah nampaknya..
k..gud luck la ijah.. harap2 dapat la straight A
kaklong baji hadiah makan pizza cukuplah..hahaha..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...