Monday, April 23, 2012

sambungan entri lepas...

assalamualaikum..

ini post rentetan 21 april 2012.. alhamdulillah proses undian berjalan lancar walaupun ditenggah-tengah majlis hujan turun dengan lebatnya.. rasa penat sungguh menunggu setengah hari macam satu hari dok menunggu.. yelah sampai 2 kali kene panggil no.. sampai2 dengan abah dekat tempat pendaftaran tu pown baru 8.15 tapi dah ramai yang sebelum kami sampai.. dapat angka giliran 109.. semuanya untuk sesi pagi ada 300 orang, untuk sesi petang ada 407 orang lagi...


tapi urusan pinjaman bank belum settle lagi.. baru je ambik templet2 dari bank2 yang disediakan oleh PKNS.. yang menarik perhatian sekarang ni bank muamalat..tapi masalahnya semuanya document required confirmation letter.. tapi sempat gak tanya kat wakil muamalat, dia kata boleh je guna offer letter.. ok!.. bersemangat la kan nak buat pinjaman dah, pikir2 nak ambik cuti jumaat ni..sebab pihak bank akan berkampung selama seminggu kat tapak projek tu untuk urusan pinjaman.. lepas dari tu kene deal sendiri la..


separuh lagi belum kene panggil lagi tau.. ada lebih kurang 700 lebih lagi..diorang akan panggil dalam bulan 6.. untuk perjanjian jual beli pulak akhir bulan 6 atau awal bulan 7.. dan insyaAllah dapat duduk rumah tu bulan november.. dapatlah merasa raya haji kat rumah baru tahun ni.. harap-haraplah..


ok.. ni ada berita dalam selangorku pasal rumah bukit botak ni..


2 comments:

  1. Sorry kerana ingin minta bantuan anda walaupun kita tidak saling mengenali.Bolehkah anda beri tahu mana satu Bank Muamalat branch yang mengurus pinjaman bagi projek perumahan bukit botak ini? Keluarga saya mohon pinjaman dengan bank lain tidak dilulus,sekarang kami ingin cuba mohon dengan Bank Muamalat tetapi kami tidak tahu mana branch yang kami kena pergi.Terima Kasih atas bantuan anda.

    ReplyDelete
  2. Sorry jugak x perasan ada comment.. macammane?.. dah terlambat agaknya sy reply.. tapi rasa-rasanya Bank Muamalat Head Office...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...