Wednesday, March 17, 2010

oh...kenangan..kenangan menghimpit jiwa........

pagi ini post bertemakan mengulit kenangan dan motonya kita sandarkan pada kenangan ye kawan2..sekian terima kasih..

nak bercerita pasal sahabat, kawan, teman seperjuangan aku mase sekolah menengah pulak..
mereka-mereka yang dicalonkan adalah Hamizah Zahri, Nurinsani Mukhtar, Mauizatul Khasanah mohd lazim dan anisah zubir..dan pemenangnya.....

kite tunggu selepas iklan ini..

semuanya pemenang di hati aku...hamizah, percaya atau x dia kawan aku sejak dari sekolah tadika lagi..kami cuma beza kelas mase darjah 4 sahaja..yang lain sume sama, sekolah menengah pulak, form 1 ngan 2 jer yang sama...lama dah umur persahabatan kami...sehingga sekarang kami masih bersahabat cuma agak terasa semakin jauh sikit dari dia disebabkan masa dan jarak...kami memang selalu bersama sehingga ade orang mengatakan kami kembar siam, dimana ade hamizah, disitu pasti ade amilina...

insani pulak sebenarnya jugak dari tadika yang sama..cuma time sekolah menengah jadi rapat..
mase form4-5 rasenya g sekolah sesama ngan die..sebelom tu kenal, cuma kenal gitu2 je la.. lagipon die kelas lain..rasenya aku x pernah kelas sesama die...tapi insani ni agak kuat merajuk sikit..hehehe...tapi apa-apapun dia salah seorang sahabat yang baik buat aku..

mau dengan nisa pulak diperkenalkan oleh nani..diorang tiga orang satu kelas mase form 2-3.. mau mase sekolah rendah sama sekolah ngan aku dan pernah beberapa kali sekelas, tapi kami x rapat pown..nisa pulak mmg kawan baru..x pernah jumpa pon sblom ni.. mase form 4-5, kami bertiga satu kelas..diorang duduk blakang aku...jadi kami mula rapat pon sejak form 4 la...nisa ngan mau ni kekadang otak giler2 gak..bez kawan ngan diorang..

lalu kami berlima jadilah satu gang yang digelar gang sumaiyah..hahaha.. si hasmiziah la yang bagi nama tu..sebab die minat lagu hijjaz tu kowt..jadi memana pon kami biasenya berlima..

aku jadi rindu pada kenangan mase sekolah2 dulu..mase study same2 untuk pmr dan spm.. mase perkhemahan sekolah, mase hari graduasi, masa2 dlam kelas..rindu pada semua tu...
mmg indah biler terkenangkan masa persekolahan...


ni mase camping kat sekolah..tekalah yang mane satu diorang2..
salah la..
dari kiri:anisa, hamizah, mauizatul, insani dan amilina syakira

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...