Saturday, March 27, 2010

update pesta buku

besok dah pon last day pesta buku antarabangsa 2010..aku first day lagi dah g tp x sempat nak update..mmg borong habis novel..ade dlm 11 novel, 1 buku motivasi da 1 buku untuk adik aku beli menjadikan duit yang aku laburkan 150++..asalnya nak spent dalam 100 jer, tapi x boleh tahan nafsu..ye r, ade novel tu 5 jer dan biler tengok sinopsis blakang mcm bez jer..

novel natrah jumpe jugak..tapi mahal sangat 89 ringgit..mase tu duit dah x ckup.. nanti2 la beli natrah tu..wirda beli la..dia kata mmg bez..tengok online pon harga rm75..novel cinta sufi pulak besok baru nak launch..tp aku dah siap2 beli secara on9 jer..

buku yang aku dapat carik dan beli satu jer..street vandetta..

buku2 yang aku beli:
1)street vandetta-mazni aznita
2)kl-london-ahadiat akashah
3)pulut sakura serunding kasih-leyla shuri
4)nafas terakhir-murad arshad
5)gerimis di hati-rafizah nordin
6)wo ai ni ALLAH-vanny chrisma w.
7)seindah rindu-ida nardiel
8)gerila-lukman iskandar
9)mentera hitam-serunai faqir
10)cincin permata biru-mior shariman hassan
11)u-turn ke jalan lurus-zul ramli m.razali
12)awang vampiro-nizam zakaria
13)aku,dia dan gosip-lily haslina nasir

2 buku jer baru khatam..nanti aku tulis review setiap buku tu..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...