Sunday, July 25, 2010

#181

sunyi..sendirian..sangat tenang sekali kurasakan saat ini
walau dalam sarat dengan emosi
jiwa yang penuh bergelora dengan nafsu yang tak tertahan..
amarah ini walau cuba disekat, walau cuba dihalang..
tetap terluahkan walau hanya dengan perkataan..
walau hanya dengan keyboard dan blogspot..

kenapa?? apa salah aku??
aku sendiri tak paham..
kawan..apa salah aku?? dimana salah aku??
tolong tunjukkan, tolong bimbing..
jangan hanya membutakan mata, mengeraskan lidah..
jangan hanya terus menghindar...
jangan hanya membiarkan aku berteka-teki

kita sama saja..
ada ego masing2, ada maruah yang perlu dijaga,,
ada hati yang sensitif untuk disentuh..
dimana nilainya persahabatan kita?
jika ini balasannya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...