Saturday, July 10, 2010

kekecewaan melanda..

dua tiga hari ni emosi aku jadi kurang stabil..asyik x puas hati dengan orang sekeliling, asyik nak marah2 jer..entah ape kene, jerawat pon dah naek..maybe terlalu stress ngan semua benda..tp itulah cuba gak kawal perasaan marah ni, jangan ikutkan sangat kan emosi ni..macam banyak benda yang buat aku rasa sangat2 teruk..


macam ari ni, perasaan malas pulak timbul..padahal banyak benda dah plan nak buat, kesudahannya buat yang paling penting jer..itupon patutnya kene study sesikit pasal esok ni, tp apa aku buat?? maen game, update blog,sat g pulak nak p tengok tv..lepas tu msti tido..bsok nganga jer la keje aku biler suruh bg pendapat..huhu.. tulah teruknya!! penuh dengan semangat tapi xde inisiatif..semangat jer xkan kemana... asyik berangan-angan jer keje...macam manelah nak improve diri kalau lagu ni??? umur makin bertambah tapi ape je yg aku dah buat yang boleh dibanggakan??? xde kan?? huhu..sedihnya biler pikir nasib aku lagu ni...sedih lagi biler pikir aku boleh mengubah kalau aku nak....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...