Wednesday, July 28, 2010

Singguh aku rindu..



duhai bulan malam
sinaranmu sangat menawan
menjadikan malamku cukup indah
membuatkan malamku cukup istimewa
sungguh aku kagum pada penciptamu..


duhai angin lalu
dirimu enak membelai diriku
menjadikan diri aku terbuai sama
pada memori bahagia lalu
sungguh aku kagum pada penciptamu


duhai sang matahari
yang gagah memancarkan cahaya
sungguh luarbiasa dirimu
bisa menerangi segenap maya
bisa membuat aku cukup bertenaga
memulakan hari2 bahagiaku
sungguh aku kagum pada penciptamu..


duhai sang matahari, aku rindukan sang bulan
duhai pekat malam, aku rindukan siang terang
duhai sang angin, sampaikan rinduku padaNya
katakan padanya sungguh aku rindu padaNya
sungguh aku rindu pada pencipta kalian..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...