Friday, July 16, 2010

Lu pikirla sendiri



Baru je habis tengok citer ni..Lu pikirlah sendiri the movie..citer ni ditayangkan bulan 2 tahun ni,tp baru sekarang dpt tengok..itupon selepas mendownload di teamaryzs..time kasih teamaryzs sbb upload banyak citer2 bez yang boleh aku sedut!!.. nak citer kan pasal sinopsis or jalan citer die msti la dah basi kan??? sume orang pown dah tgok citer ni, dah tahu....

jadi apa yg aku leh buat?? bg komen dr sudut pandangan aku la macam biasa... bg aku citer ni ada sedikit memberi motivasi pada aku..ye la walaupun citer die macam citer steretoip(btol ke ni?? ah..layannn..) sgt la org katakan, kisah sinikal masyarakat yang hidup ssh dan akhirnya berjaya dalam hidup, tp kelainan sikit dlm citer ni,sbb ade nabil dan zizan!! hehe...minat giler dgn diorang berdua ni... yg mane part yg memberi aku motivasi?? ketika nabil dah berjaya jadi artis tu, masa kene temuduga dgn wartawan2, tetiba dtg si amy.wiwittt......kata2 die tu la yg memberi aku motivasi...ape katenya?? dia kata "xkan nak bawak lori selama-lamanya jer..hidup ni kene bergerak ke hadapan..impian kene besar beb..usaha orang kata tu msti xde putus asa punye..apa2 yg terjadi k ini gua punye dream n gua msti achieve dream gua.." (lbh kurang camtu la die punye cakap)... 

ape macam?? mmg boleh diaplikasikan dalam hidup gua yg tengah kekeliruan arah ni..(hehe..aku pown dah terikut ckp gua2 ni)..boleh la dpikirkan sendiri apa gua nak dalam hidup ni..apa dream gua?? camner nak achieve impian gua?? Lu pikirlah sendiri..:p

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...